CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 31, 2009

M.a.g.g.o.t.s serabut!


aku notice, bila aku sikat rambut pagi tadi (sesuatu yg jarang aku buat), rambut depan aku dah jatuh! meaning, rambut aku dah panjang! guano! hmmm.... cepat sangat panjang rambut aku nih, especially belah tepi. pastu, bila dah panjang, kembang, macam alleycats (terima kasseyy!!!)

sebahagian orang tak keje hari ni, tapi aku keje. dah la sejuk (macam peti sejuk) hari ni. langit pulak tak menunjukkan cuaca yang menggalakkan aku untuk pegi keje.

selalu berangan nak duduk umah hari2 sambil dapat uang (mimpi la hoi!). bila dah ber'uang' esok, nak pindah umah, beli 'Langit Garisan' GTR R34 (warna merah darah), pastu bagi duit sikit kat tokey2 kedai perabut & juga aksesori kereta sebagai sistem barter untuk dapat aksesori rumah & sport rim besar buat kereta aku. realitinya...... hari2 kuar keje, cukup bulan sedekah amal jariah kat TNB, Syabas, tuan rumah (amoi), RHB Bank (sebagai tuan punya kereta yang sebenar), & juga 'Kot Mahmud' a.k.a Courts Mammoth. oh tak lupa penyiar rasmi, Astro & juga talian hayat untuk berhubung dengan alam semesta, Streamyx dari TM Net. come to think about it, actually banyak jugak penaja hidup aku nih. kontranya, penaja selalu yang bayar, tapi untuk konteks hamba abdi macam aku ni, kena bayar lak kat penaja. seronok? abaikan......

pagi2 lagi dah menegangkan urat leher dengan hujah2 yang xde kena mengena pun dengan hidup atau mati. just nak tau samada Friend Finder tu service dari Maxis atau Digi. seperti biasa, sebagai seorang yang suka memperjuangkan hak benang yang basah, perdebatan2 'lagha' camni memang sesuai untuk aku. asbab, it's not always the fact that can make you a winner, but the way you present your own fact that matters. benar! percaya la cakap pejuang benang basah ni yang selalu bereksperimentasi dengan hujah2 palsu & maya.

aku harus memperuntukkan undang2 untuk diri aku sendiri yang mana setiap makanan yang disediakan haruslah dimakan dengan penuh ikhlas hati serta komitmen yang tak berbelah bagi terhadap makanan tersebut, walaupun rasa & rupa sebatu jaraknya dari apa yang aku ingin & hajatkan. dengan situasi sekarang ni, demand tak serelevan necessity. lah! dah lapar cakap je la.... banyak pulak ayat bunga2 nak keluar kat sini. chet!

0 comments: