CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 16, 2009

issue of the M.a.g.g.o.t.s

keterlaluan pulak rasanya kalau aku cakap yang aku tak sibuk hari ni. agak asing jugak aku rasa sebab normalnya aku akan dihujani oleh kerja2 yang agak menimbun bila hari selepas aku cuti. memang lain hari ni. atau mungkin sebab minggu lepas aku sukses setelkan banyak jugak la tangguhan kerja, so that mungkin lebihan yang perlu aku hadap hari ni tak le sangat banyaknya.
kenapa perlu berlaku sesuatu perkara atas perkara lain yang sudah berlaku? aku tak faham la. kadang2, kita memang dah pening bila fikirkan sesuatu perkara, then datang pulak perkara lain yang tak kurang memeningkan. kenapa? perlu la pertimbangan jugak sebelum seorang manusia tu disesakkan otaknya dengan banyak benda dalam satu masa. atau perlu pertimbangan dari manusia tu sendiri untuk susunatur perkara2 / masalah2 yang datang banyak dalam satu masa? vice versa. masing2 perlu consider, kena faham. kalau dah tau yang orang tu ada banyak benda lain nak buat, perlu ke penambahan lagi? kalau kita sendiri dah tau yang kita memang dah ada banyak benda yang kena buat, kenapa nak sibukkan jiwa raga untuk perkara lain yang takde kena mengena? heh!

something are best left to remain nonsense! - fuck the system

0 comments: